Då var det återigen ny vecka och helgen gick som vanligt alldeles för fort! Gjorde ingenting överdrivet speciellt, var på en fest med halva Nynäshamn och åkte till Kungens Kurva med familjen. I söndags var jag bakis och åt middag med pappa som en bra avslutning på helgen. 

Köpte en GoPro gjorde jag förvisso i lördags. Det var ett riktigt spontanköp men också ett helt sjukt kap (den var på rea under dagen på Elgiganten, fick den sista dem hade på lager), så jag är nöjd. Vi kommer få en hel del användning för den när vi drar. Ska bara lära mig hur den fungerar först men har ju ett tag på mig haha. Sen kollade jag på en ryggsäck och andra bra att ha prylar, så nu har jag ett humm om vad jag ska ha med mig. Vill bara dra nu!

Idag då. Jobbade mellan 07-15 och sen åkte jag och tränade.. Körde bröst och triceps och avslutade med 30 minuter rask pw på löpbandet. Lite segt pass då för vid den tiden är det mycket folk och alla maskiner/redskap jag ville ha var upptagna hela tiden så blev lite mer improviserat än jag tänkt mig.

Imorgon jobbar jag också dag, sedan ska jag träna (ovanligt) och därefter njuta av 2,5 dagars ledighet. Nu längtar jag till helg och löning då jag är fattigare än fattigast finns just nu. 

Kommentera

Publiceras ej