Har just nu en lucka så har åkt hem en stund för att ta det lugnt och äta lite lunch. Nu är snart helgen slut och efter klockan 22 ikväll är jag påväg hem till min säng. Har åkt på en förkylning så jag proppar i mig Ipren och överdoserar nässpray. Är så envis att jag vägrar inse att jag kanske borde tagit det lugnt och inte jobbat HEEEELA helgen, som jag ju gör. Men så sorgligt som det än är, jag behöver pengarna. 

Istället skrev jag till chefen att jag skippar att komma på tisdag, och tar ledigt då för att försöka kurera mig. Blir därmed ledig måndag och tisdag, och får då en chans att kurera mig tills det är dags igen på onsdag kväll. Ska försöka dricka mycket thé och klä mig varmt. Idag är förresten första dagen för denna vinter som jag bär långkalsonger haha! Kände att det var dags när termometern stod på -7 när jag klev upp imorse. Och invigning för Uggsen igår. Come at me vintern 2015!

Nu ska jag dock bege mig mot jobbet igen straxt, nästan roligare att sitta där och snacka med mina kollegor än att sitta här hemma och glo. Det går upp för mig mer och mer hur mycket jag kommer sakna dem och det lilla gäng vi är på jobbet. Aldrig trivts så bra med arbetskollegor förut. Har jag förstått dem rätt blir vi rätt saknade av dem också haha.

Känner mig absolut lika jävlig som jag ser ut.

Kommentera

Publiceras ej