Kan bli så ledsen när jag ser andra människor som tränar och ser resultat, vad som känns som, direkt. Jag tycker jag kämpat hårt de senaste månaderna. Har visserligen inte skött kosten felfritt men har ändå gjort bra ifrån mig, om jag får säga det själv.

Mitt största komplex är, och kommer säkerligen alltid att vara, mina lår. Tycker dem är bulkiga och stora. Vilket gör att jag hatar att ha kjol och shorts som är korta. Alla har vi våra skavanker, något även jag har fått lära mig. Jag försöker dock verkligen lära mig att acceptera det, även om jag ogillar just den delen av mig själv. Men den senaste veckan har jag verkligen tänkt på vad jag äter och idag när jag stod och provade jeansshorts inför resan så upptäckte jag.. Att alla nu är för stora. Jag förstår självklart att detta inte är ett resultat av enbart denna vecka, men det gör mig absolut mer motiverad att fortsätta hålla mig från alla lockelser tills månadsskiftet. Och att fortsätta träna som jag gör! Det är verkligen så att man ibland inte upptäcker förändringarna förnst man får det "på papper".

Man ska inte jämföra sig med andra. Vi är alla olika bygda och våra kroppar reagerar olika snabbt på träning. Men tro mig, blev oerhört glad över detta resultat! 

Kommentera

Publiceras ej