Hade ingen måndagsångest alls när jag klev upp imorse. Bortsett från vädret kändes det rätt okej att åka till jobbet. Tyvärr blev jag bara allt med illamående ju längre dagen gick och fick sura uppstötningar och huvudvärk. Var lite orolig att jag åkt på influensan eller något så mamma fick hämta mig när jag slutat. Vågade inte träna och inte sitta på en buss hem. Har sovit halva kvällen och bara ätit lite risgrynsgröt och knäckebröd till middag. Vill ej utmana ödet mer idag så. Känner mig jätte deppig över att jag inte tränat sedan i torsdags, och på det ätit massor av skräp exakt hela helgen. 

Ska försöka ta mig till gymmet imorgon om jag mår bättre. Vilket jag ska göra, för jag har inte tid att bli sjuk!! Ska faktiskt krypa ner snart och se om jag orkar hålla mig vaken tills PH börjar eller om jag får titta imorgon innan jag går pp jobbet. Jobbar som tur är kväll imorgon (om jag inte blir sämre), så ska försöka sova så länge jag bara kan.

Ha en trevlig måndagskväll!

Kommentera

Publiceras ej