Då var det söndag igen och slut på denna vecka. Fort går det.

Denna helg har vart alldeles perfekt. Började helgen med middag och bio på Heron tillsammans med mina systrar. Vi såg sista Hunger Games och det var ett bitterljuvt avslut. Skulle inte vilja påstå att det var den bästa av filmerna men tyckte ändå om den, det är ju trots allt avslutet på denna fantastiska saga och jag skulle lätt se den igen. Skulle också vilja läsa böckerna så funderar på om jag ska köpa någon av dem innan vi åker och läsa på planet.

Somnade som en stock i min säng när jag kommit hem från bion och vaknade utvilad och redo för julbord på lördagen. Själva dagen gick väldigt segt men när det väl var dags så kan jag säga att det var värt väntan. Och väldigt mysigt! Kommer sakna dem stunderna med min familj. Åt så magen skulle kunnat spricka och sen åkte jag och Emma med Matilda och Tony hem innan vi fyra begav oss till Storpub. Det var en rockkväll där och hade faktiskt ganska roligt!

Somnade alldeles för sent och sov alldeles för få timmar inatt så nu ska jag faktiskt göra mig klar för sängen och förbereda mig för morgondagens jobb. Blir en rätt lugn arbetsvecka och är ledig både onsdag och torsdag sedan är det dags för den näst sista jobbhelgen. Galet.

Min bästa vän och själsfrände. Älskar henne över allt annat.

Kommentera

Publiceras ej