Godmorgon!
En dags ledighet kvar för mig denna vecka, snart går min jobbhelg igång. Längtar inte, men jag vet att det är värt det senHoppas dock att den här helgen går fort, för nästa vecka är det äntligen lön igen och på lördagen ska vi på julbord med familjen. Har aldrig vart på julbord men nu så fick jag med mig alla när jag sa att  jag verkligen ville göra något sådant innan vi åker (ska köra den på allting hehe). Älskar julmat och det ska bli så mysigt! 

Igår så tog jag välbehövd sovmorgon. Åt frukost framför tvn (som jag skrev då), och sen gick jag till gymmet i det fina vädret. Körde ett tufft axelpass och avslutade med 30 min på crosstrainern. Sen gick jag till jobbet för att möta Emma och så knallade vi ner på stan. Blev väldigt mycket gång igår haha, kände mig otroligt duktig. Efter middagen mötte vi upp Mickis som äntligen är hemma från Barcelona igen. Älskar att umgås vi tre, vi skrattar iprincip hela tiden. 

Känns så sorgligt att vi nu framöver måste planera in grejer för att hinna med allt/alla innan vi åker. Är seriöst uppbokad varje helg fram tills vi åker.

Nu har jag dock inte tid med detta. Ska ta mig till gymmet nu och sen ska jag skjutsa mamma till jobbet! Måste göra något vettigt av denna regniga och gråa torsdag. Ha det gött!

Skulle inte ha något emot lite värme nu.

Kommentera

Publiceras ej