Jobbade mellan 07-15 idag. Hade egentligen en hyfsat lugn arbetsdag, men då jag hade extremt svårt att somna igår (låg och planerade vår resa i huvudet halva natten), så var jag så otroligt trött att jag inte orkade ta mig till gymmet. Alls. 

Somnade i soffan hemma efter jag kom hem och sen lagade vi mat. Efter det har jag bara slappat. Försöker att inte "straffa" mig själv för mycket för att jag inte gick dit, vill att jag ska känna att jag VILL. Och idag ville jag inte, därför var det ingen idé. Men imorgon får jag försöka ta nya tag, är dessutom ledig fram tills fredag kväll så behöver inte oroa mig för sömnen efter imorgon. Får se om jag tar på mig ett dubbelpass på lördag, jobbade dubbelt 07-22 för två helger sedan lördag och söndag och det är tröttsamt men bra med pengar så jag får se. Och jag behöver varenda öre jag kan skramla ihop nu haha.

Ska kika lite Paradise sen får jag ta igen resten imorgon när jag har tid. Känner inte att jag fastnat lika mycket för denna säsong som jag gjort för de tidigare, men det kanske kommer. Hoppas på det! Godnatt.

Skulle inte ha något emot att vara här just nu..

Kommentera

Publiceras ej