Har du någonsin sportat: Har bara ridit och testat på tennis annars är jag rätt så osportslig, även fast jag älskat att spela bollsporter (på skoj då.)
Vad finns alltid i din handväska: Laddare, nycklar, smycken, läppsyl, tamponger och annat diverse onödigt skit.
Har du varit utomlands någon gång? Si, oui, yes, ja och så vidare
Vilken plats var finast: Key West i Florida, eller ja alla dessa öar som låg i Florida Keys. WOW är ej tillräckligt bra ord.
Största stad/städer du varit i: Är det pinsamt om man inte vet om New York/Miami är störst men båda är nog de större jag vart i så ja that's mah answer.
Har du någonsin tagit eller provat droger: 
Beror väl på vad som klassas som drog. Alkohol är ju klassat som en drog för vissa heheh ;););) 
Rökt: Håller på att sluta! *Applåder* 
Snusat: En gång aldrig mer
Druckit: En gång aldrig mer...
Har du piercing eller tatuering: Piercing i naveln och tatuering på foten. Tyckte tatueringen gjorde så ont så har ej vågat göra fler - ännu - och samma med min piercing haha. Så nålrädd att det är löjligt.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Klurigt. Jag gillar killar som har lite pondus, som vågar ta för sig och som inte är rädda för att ligga i lite så att säga då jag är ganska harig i början när jag träffar någon (då jag inte gillar att känna mig pushig och tjatig). Sen gillar jag charmiga killar som kan få mig att skratta (klyschigt va?). Utseendet: jag gillar killar med lite längre hår, gärna inte för långa då jag är kort och inte vill känna mig som ett barn brevid haha. 
Finaste komplimang du fått: Ingen aning. Kanske att jag är speciell? Har aldrig tänkt på det förut.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja det har man nog lyckats med, usch.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ehum. Where do I start haha? Har nämligen en thing för det här med killar som jag vet inte vill ha "mer". Åtminstone inte med mig. Heja mig.
Storstad eller landet: Älskar fan båda!
Hamburgare eller pizza: Bruh! Burgare ju.
Kött eller fisk: Beror på humör. Men kött tror jag.
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller expressen: Båda suger men kollar jag någon av dem är det Aftonbladet.
McDonalds eller MAX: Jag vet ju att Max är godare men instinktivt säger jag Donken på denna haha.
Charter- eller skidsemester: Dessa antingen eller frågor are killing me! Men för stunden är jag mest sugen på att åka till Åre, åka skidor och dansa på borden på afterski.
Sverige eller Utlandet: Utlandet alltid förutom de få gånger Sverige har fina somrar.
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey att kolla på, fotboll att spela
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Är just nu i en blondfas
Sommar eller vinter: Sommar
Vår eller höst: Höst
Flyg eller tåg: Hatar båda

Kommentera

Publiceras ej