Jag hade tandställning i överkäken i ett års tid mellan 09-10 för att jag hade en tand som satt bakom de andra.

Jag blir besatt av träning när jag väl kommer igång. Tänker kalorier, tänker träningsscheman i huvudet hela tiden osv. Blir nästan lite orolig för mig själv haha.

Jag sa för ca 1,5 år sedan att jag aldrig skulle sätta min fot i vårdyrket (särskilt inte hemtjänsten). Nu har jag jobbat i över ett år på en hemtjänst här i Nynäs. Ironi?

Jag har haft denna blogg sen 2008? Det är liksom 7 år. Ibland kollar jag igenom de gamla arkiven från då bara för att det finns så mycket minnen.

Ibland tror jag inte att jag kan bli kär. Alltså kär, inte förälskad. 

Jag älskar all sorts pasta. Pasta är seriöst livet.

När jag kommer hem från vår resa ska jag skaffa hund. En liten pomeranian (dvärgspets). 

Kommentera

Publiceras ej