Jag säger åt mig själv att bli bättre på att blogga men det blir inte riktigt så.

Veckan har gått rätt fort och imorgon inleds min alltid lika "efterlängtade" jobbhelg. Tröstar mig med att jag enbart har 4 stycken kvar efter detta. Låter ändå hyfsat lite haha. 

Har hunnit med en hel del iallafall. Jessica kom i tisdags kväll och efter jag slutat jobbet åkte vi och Emma in till SÖS för att hämta en och sen åkte vi hem och var trött som ett as efter detta så somnade som en stock med Jessica brevid mig. Sov till - hör och häpna - klockan 10 i onsdags morse, vilket inte har hänt sedan jag gick i gymnasiet typ. Efter det åkte vi till centrum med Emma, tog id-bilder, kopierade pass och pt lunch på Café 96 vid banantorget. Jag har faktiskt vart nöjd båda gångerna jag ätit där. Efter det sa vi hejdå till Jessica som skulle till Globen för Imagine Dragons och åkte till gymmet. Vid 19 infann vi oss hos pappa där vi fikade för att "fira" hans födelsedag och gjorde klart visum-ansökan.

Imorse blev det tidig uppgång för att åka in till Thailändska Ambassaden i Stockholm. Efter lite om och men (läs: irrande i city med bilen), kom vi äntligen fram och var fort klara. Nu ska vi bara komma tillbaka och hämta papperna om tidigast en vecka. Skönt att ha det gjort! Firade gjorde vi med lunch på Vapiano (och jag undrar vart mina pengar försvinner?), innan vi begav oss hem till Nynäs. Åkte till Emma och kollade de två PH avsnitt vi missat och sen tog vi oss till gymmet. Här hemma blev det serverat tacos för oss båda och nu ligger jag med matkoma i sängen. Tror jag ska lägga mig snart, är helt slut haha. Det har vart två intensiva dagar men det är nog så det kommer bli på mina lediga dagar den närmsta tiden. Enda gångerna man hinner/orkar ta itu med saker.

Insåg nyss att jag ätit lunch ute tre dagar i rad haha.. Får fan skärpa mig nu!

Kommentera

Publiceras ej