En helg har seglat förbi i rasande fart och en ny arbetsvecka är igång.

Har vart så trött idag att jag inte ens orkade ta mig till gymmet efter jobbet. Så min kära kollega var snäll och skjutsade hem mig och jag gick och la mig direkt. Har aldrig känt mig så efter i huvudet. Sov mellan 16-19.30 och känner mig fortfarande helt färdig. Lördagen tog definitivt ut sin rätt.

Annars då? Jo jag börjar få lite smått panik över hur nära det är tills vi åker. Mitt gymkort tar slut i veckan och jag är i princip PANK tills den 25:e och månaden har precis börjat?? Känner mig stressad och uppsvullen, tycker ej jag ser resultat från gymmet och hinner inte med allting. Hade önskat fler mysiga höstdagar typ i Stockholm för att njuta av Sveriges otroligt fina höst innan man drar. Alltså fler lediga dagar som man kan passa på att umgås med familj och att få njuta av Sverige i sin helhet  Måste också hitta en kamera, försöka jobba så mycket som möjligt men ändå inte jobba ihjäl mig (as lätt) och ska försöka mig på att deffa för att få lite slankare kropp. Jag vet att allting inte måste ske nu men det är lite så det känns. Har liksom en hel del kvar att göra innan vi åker men eftersom jag jobbar så hinner jag inte med allting. Så nu får det bli en vit månad med fokus på jobb och speciellt träning.

Nästa månad blir fokus på träning och allting kring resan. Måste försöka lägga upp en fungerande vardag, känner att stressen tar ut sin rätt på mig. Stressen över pengar, stressen över min strandkropp och stressen över jobbet. Måste hitta en stabil punkt någonstans annars kommer jag att krascha totalt. Det är liksom rätt nära nu. 

Tur att jag köpte en ryggsäck i fredags, dessutom på rea. Det betyder att jag sparade mer och dessutom kan bocka av en grej från min To Do-list..

Bjuder på två bilder från helgen.

Kommentera

Publiceras ej