Ligger i min säng och ska straxt försöka mig på att somna. Kom hem från jobbet straxt efter 22 efter en relativt lugn kväll. Har en känsla av att morgondagens kvällspass blir värre men det får vi ta då. Tur att man har en ledig helg sen att se fram emot efter fredag eftermiddag. En lugn sådan dessutom, precis vad jag behöver.

Annars då? Livet lunkar på. Går ej sådär jätte bra för min kost. Är så omotiverad i livet just nu så jag äter mina känslor haha.. Tränar gör jag ju men ser inga synliga resultat. Så aa, kommer nog inre bli så stor skillnad om jag inte skärper mig. Måste bara hitta någon slags glädje i vardagen, just nu är jag inne i någon period när jag känner mig ensam, ouppskattad och olycklig. Världens sämsta kombo med andra ord haha. Längtar så tills vi får komma bort nu, behöver verkligen få lämna denna stad. Har sagt det förr men det är så sant:

Den här staden kväver mig.

Kommentera

Publiceras ej