Hittade en lista på Jennys blogg så nu tänker jag göra den i brist på vettigare saker att göra när maten står i ugnen haha!

1. Bästa frukosten?
Rostade mackor med ägg och ost på, smoothie, kaffe och typ gröt. Det enda jag "får" äta just nu är det sistnämnda haha.. 

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Oj, älskar vin och rosé på sommaren är bland det bästa som finns, men tror faktiskt jag väljer aldrig mer vin ändå. Finns extremt mycket goda drinkar!

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Kan typ inte välja mellan svart och vitt, men svart då hehe.

4. Bästa uppfinningen?
För min del - min lur. För mänskligheten - elektriciteten (den har lett till så mycket annat)

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Kontroll. Är jag arg så har jag svårt att hantera det och omvandla det till något bättre, är jag ledsen kan jag verkligen inte sluta vara ledsen förnst det inte finns något att vara ledsen över längre. 

6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Alltså ingen aning. Älskar Felicia och Elsa. Killar.. Elias eller Jesper.

7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
As if I would cry? Kuala Lumpur vore en dream come true! 

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Hawaii, Honolulu. Har aldrig vart där men jag skulle absolut inte tveka, Hawaii är drömmen 

9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Skulle aldrig klara mig utan musik, tv kan jag gå dagar utan. Så helt klart tv

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Med andra ord, förlorar nästan aldrig
11. Vilket jobb kommer du aldrig kunna ha?
Tandläkare

12. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Solskyddsfaktor kanske kan vara bra, eller ett läppsyl

13. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
Läser inte mycket bloggar längre. Ströläser isåfall. Men Hannalicious, Kenza och Ellinore Löfgrens

14. Vem känner dig bäst och varför?
Emma, för att vi typ är som i ett förhållande. Vet allt om varandra

15. Vad står på din shoppinglista till våren?
Oj, nya träningsskor. En ny väska, en snygg kappa, nytt smink. Ska köpa det mesta i USA tror jag

16. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
På en promenad

17. Vilket mål jobbar du mot just nu?
Att spara ihop pengar till min och Emmas resa

18. Vad vill du bli när du blir stor?
Om jag ändå visste det :) lycklig? What a klisché

19. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Poledancing, lätt! 

20. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
Don't cry over douchebags

21. Kakor, chips eller godis?
Godis!! 

22. Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet?
Fulast är penis, finaste ordet är mat

Kommentera

Publiceras ej