Kan sitta i timmar och klistra ihop olika drömoutfits som jag önskar att jag någon gång fick bära. Är inte på något sätt någon "fasionista", men älskar att blanda svart/vitt med något med lite mer färg i - som i detta fall den bruna/camelfärgade kappan från Mango. I verkligheten är den mer brun. Ett par enkla sneakers, vill väldigt gärna ha de här från Adidas faktiskt. Tycker de är simpla men asballa. Ska köpa liknande i USA. Sen rött läppstift på det, ett lite mörkare som passar till hösten. Fastnat hårt för de lite mörkare nyanserna av rött läppstift och det är något jag ska införskaffa mig snarast! Precis som många andra drömmer jag om att en dag äga en Balenciaga (jag vill ha den svarta som är på bilden), den är ju typ lite perfekt haha. Kanske i en avlägsen framtid eller något... Samma sak med solglasögonen som kostar mer än vad som är logiskt för ett par solglasögon haha. Hela denna outfit är över min prisklass märker jag, men drömma kan man alltid! Den som spar han.. har?

Kappan är ifrån Mango. T-shirten från Marc Jacobs. Skorna från Adidas. Läppstiftet från New Look. Mobilskalet vet jag inte. Byxorna från Stella Mccartney. Hatten från Warehouse. Solglasögonen från Céline och väskan från Balenciaga.

Kommentera

Publiceras ej