Jaha, då var det ny vecka igen. Efter en helg bestående av jobb och en tripp till Heron i lördags kväll för att se Hunger Games (för att sen inte komma i säng förnst sent) så kan man lugnt påstå att jag var otaggad på att gå upp imorse. Men dagen har rullat på bra och jag var hemma straxt efter tre!

Mitt humör idag har däremot vart en berg och-dalbana. Känner mig uppsvälld och äcklig, finnig och ful i håret. Inte den bästa kombinationen det vill säga haha. Livet är bara allmänt sugit idag. Kan säkert ha att göra med att det är den där veckan i månaden också just nu, men som tur är är snart deppiga november slut och december börjar. Vilket innebär julmusik, julbak och också - förhoppningsvis - lite julkänsla. Hoppas på att jag får vara ledig de dagar jag "begärt" ledigt i jul, men det kan man väl tycka då jag ställer upp och jobbar dag på både julafton, juldagen och nyår. Inte för att jag går lottlös därifrån då det kommer märkas en del på januari lönen isåfall. Men det är trots allt en månad kvar så mycket hinner hända så jag ska nog passa mig för att ropa hej redan. 

Nu ska jag hoppa in i duschen efter gymmet (vilket var det en av två bra saker med denna dag även om jag var omotiverad när jag gick dit). Imorgon är jag ledig och ska troligtvis ta en sväng till något köpcentrum för lite shopping, eftersom lönen kommit (vilket var det andra bra med denna dag haha).

Pretty much sums up this day

Kommentera

Publiceras ej