Känns underbart att veta att jag inte behöver ställa klockan imorgon, på en vanlig tisdag. Nix, för jag är ledig! Ska göra mig en god frukost, framför TVn och sedan åka till gymmet - om jag mår bättre. Vaknade nämligen imorse av att jag knappt kunde andas. Ett kraftigt tryck över bröstet som gjorde att jag inte kunde ta djupa andetag. Låg vaken tills halv åtta då jag i ren panik gick gråtandes in till mamma. Så obehagligt var det. Dum som jag är så googlade jag mina "besvär" och ni vet ju hur det är med internet, det kan ju iprincip vara så att jag är döendes. Panikångest var den upprepade diagnosen. Tveksamt tänkte jag då jag knappt har ångest på det sättet längre, och panikångest ska dessutom släppa efter en stund. 

Tog mig upp och åkte till skolan, hade lektioner mellan 11 - 13.20 och sedan fick jag skjuts hem av Matilda. Fick "order" av skolsyster att vila utifall att det är ett virus jag håller på att utveckla, så jag har bara degar resterande tid. Fick träningsförbud från mamma, klokt kanske, men börjar få lite smått panik av att titta mig själv i spegeln efter en veckas slarv. Vill bara träna nu.

Jo juste, jag klippte av mig allt hår igår. Så nu mera går jag under kategorin: korthårig. Känns sjukt skumt då jag aldrig haft så här kort hår förut, men jag vänjer mig ganska fort. Trodde det skulle bli helt fel tillsammans med min ansiktsform men det vill jag faktiskt inte påstå. Det var minst sagt behövligt i vilket fall som och mitt hår känns mycket fräschare. 

Godnatt ni.

1 kommentarer

erica björkander

28 Jan 2014 08:34

Söööötis :)

Kommentera

Publiceras ej