Spenderade gårdagen på en powerwalk med pappa samt balkonghäng hela eftermiddagen. Fick faktiskt lite färg, brände mig också på köpet.
 
Kvällen spenderades med Fanny och Sofie på thaien och sen hemma hos Fanny innan vi gick till Aya. Det var helt okej, har inte vart där på typ 3 månader så det var ju kul på så sätt. Men herregud kaoset efteråt. När allting stängde vart det kallabalik och jag blir så ledsen över att folk inte kan bete sig. Även folk man känner. På så sätt är det läskigt hur alkohol kan få folk att bara knäppa till, som en switchknapp. Hade iallafall största problemen med att komma innanför ytterdörren inatt haha, har tappat min nyckel och det märkte jag halvvägs hemma, och pappas mobil är knäpp så det går inte att ringa den och när jag kastade sten på fönstret så vaknade han inte. Så fick kliva in i en rosbuske och banka på mitt fönster och DÅ vaknade han haha.
 
Idag ska jag jobba på DG och efter det ska jag och Emma göra klart vårt gymnasiearbete. Vet inte hur det ska gå till eller hinnas med då vårt gymnasiearbete låg på stickan på mina nycklar och det var nästan det färdiga arbetet så ja. Känner för att gråta just nu. Blir ju inte bättre av att arbetet ska in imorgon.
 

Kommentera

Publiceras ej