Har tagit en paus ifrån bloggen av många olika anledningar, och kan tänka mig att det inte är allt för många som fortfarande kikar sig in här. Vilket jag har full förståelse för!

Just nu är jag på jobbet och väntar på att min lunch ska börja, vilket den gör om tio minuter. Är fruktansvärt otaggad på att jobba idag, vilket jag känt hela veckan men med lite musik i öronen så blir det mycket enklare. Jobbar bara nästa vecka också sen får jag en veckas semester iallafall. Sen när jag kommer hem är det resten av sommaren som gäller. Ångrar nu att jag inte tog på mig lite mindre arbete med tanke på att detta ändå är mitt sista sommarlov någonsin. Men antar att jag kommer resonera annorlunda när lönen kommer sen. Behöver pengarna också så jag går väl helt enkelt njuta till fullo av helgerna! Nu ska jag återgå till jobbet dem sista minuterna innan jag äntligen får lite mat i magen!

Kommentera

Publiceras ej