Sitter hemma hos pappa just nu och har precis packat ihop det sista som ska ned i resväskan hos mamma. Känns som jag ska vara borta ett år, har så jäkla mycket grejer med mig så jag måste rensa ur lite när jag väl ska packa klart. Haha illa.. 

Är helt mör i kroppen efter den extremt varma dagen idag. Kom upp till stallet och skulle ha mark/hopp med Zelma på morgonkvisten och eftersom jag trivs så bra med den hästen så var jag väldigt nöjd efter passet var slut. Känner att mitt mod inom hoppningen ökar mer och mer, och hon är ju bara för go' som alltid ställer upp med båda hjärta och själ. Underbara häst. Duschade av henne och så hade vi löshoppning med lite hästar och pratade hopptekniker osv. Därefter var det trimmning på Gulisen, tog chansen och red barbacka och han var riktigt fin. Lite stel i vänstern vilket kändes tydligt, men annars så var han ruskigt fin förutom att jag behöver hålla om mer med skänkeln i galoppen så att galoppen inte blir så fyrtaktig. Men stundtals var han även riktigt fin där med! Så allt som allt är jag nöjd med både min egen och hästarnas prestation de här tre dagarna, känner att man lär sig bara mer och mer och det är det som gör det värt att slita, svettas och kämpa som en dåre även de gånger då de inte alls går lika bra. Så ja, har haft tre underbara dagar på hästryggen, skulle gärna vart med imorgon och hoppat på terrängbanan men det får väl bli en annan gång! "Häst är bäst i test"... hihi ;)

I övrigt är jag så jäkla taggad att jag inte finner några ord, var nere på stan nu efter stallet och handlade det sista inför resan. Ska slinga min utväxt ikväll också och ha avskedsmiddag med pappa och mamma och sen även träffa mina älskade vänner. Känner redan nu att denna resa kommer rusa iväg men å andra sidan så ska det bli väldigt skönt att komma bort överhuvudtaget. Gah!! Om mindre än ett dygn är jag i Magaluf, jag längtar som en tok! Känner att det kommer bli omöjligt att sova inatt, så får försöka sova i bilen som avgår utanför mitt hus runt halv 8-8. WO-FUCKING-HO!

Lägger upp två bilder jag redan lagt upp men hon är min stjärna! Kärlek.

Kommentera

Publiceras ej