Hej på er!
Sitter hemma hos Emma och undrar vad fan jag gör vaken redan nu egentligen? Men Emma och jag sov hos mig igår och åkte med pappa imorse då vi skulle få hem rörmokare. Så när vi väl kom hit så kunde vi inte somna om så vi låg och pratade från halv nio till halv elva då vi gick upp och åt frukost. Nu har jag precis lånat duschen och vi sitter och lyssnar på Avicii. Är extremt taggad till fredag och helgen, även fast fredagen kommer bli så extremt stressig. Men men, det är skönt att allting är fixat nu och jag köpte mig tre snygga tröjor och ett par nya svarta jeans (behövligt då mina gick sönder i grenen), så jag är extremt nöjd och lättad! Visst det är lite synd att man inte är 18 så man kan gå på den där det serveras alkohol, men även om detta varit året jag fyllt det så hade jag ändå inte varit arton nu. Men på söndag är det två veckor kvar till sjutton och därmed bara 365 dagar till 18. Hoppas detta år går fort bara så är jag snart där!

Får se vad vi hittar på idag, lär väl mest ta det lugnt och så. 


Busiga små fjortisar sommaren 2009 haha.

1 kommentarer

peralbin

29 Feb 2012 17:48

Roligt för alla oktobers då...

Kommentera

Publiceras ej