Vart värsta FLIPP idag för att jag såg att Avicii ska spela i Globen den 3:e mars och självklart så stod en biljett till spelningen HÖGT upp på julklappslistan. Sen.. så såg jag att det var 18 års gräns. JÄKLA PISS SKIT säger jag bara. Så just nu hatar jag min ålder.. jag känner för att gråta. Jag tänker inte vänta TVÅ år tills jag får se honom LIVE, varför ska dem ha 18 års gräns för? Dum skit. Men jag tänker lösa det på något sätt - om jag så ska komma in genom taket på Globen, sådeså!

Så för att trösta mig så har jag bestämt mig för att skriva ned saker som jag tänker göra om ca 1 ½ år när jag väl fyllt arton. Ja, jag är grymt seriös och pengar är inga problem så oroa er inte för kostnaderna. I've got that covered. LIKSOM!!


Dra till Ayia Napa
Bilden talar för sig självt

Summerburst, om det blir något år 2013 dvs (fan vad långt kvar!!!!)

Tomorrowland i Belgien, lär ju inte bli fetaste ever. WOPPA!
Man måste ju hänga med alla stekarna liksom?
Tattuera hela mig, precis som hon på bilden vill jag ha

Kryssa, hela tiden. Varje jäkla dag

Resa! FUCK SKOLAN liksom.. ska bara resa hela tiden. I'm all over liksom!

Kommentera

Publiceras ej