DAY THREE: Eight ways to win your heart.

1. Ha självförtroende. Till en lagom nivå då. Man ska liksom kunna bära upp sig själv utan att tro att man är lite finare och lite bättre än alla andra. Människor som faktiskt har lite tro på sig själva lyser igenom  mer än de som inte har det.

2. Slå på charmen. Finns ingenting som funkar lika bra på mig som en kille som vet hur man använder sig av charm, faktiskt.

3. Ha sinne för humor. Jag älskar att fåna mig och skratta åt de mest löjliga sakerna och vad är bättre än att ha någon att skratta med?

4. Visa respekt. Jag är sån som inte kan vara "ägd" utav någon och det värsta jag vet är när killar berättar vad man får och inte får göra. Hade jag velat haft en extraförälder hade jag bett om det. Och att ett nej alltid är ett nej.

5. Vara spontan. Eftersom jag lätt blir rastlös så skulle jag bli urlycklig om jag fick ett random sms/samtal eller vad som helst där killen i fråga säger (som ex): "Nu ska vi på bio du och jag!". Eller att bara få ett helt oväntat och urgulligt sms. Jag älskar sånt! Bara det inte går till överdrift.

6. Använda leendet. Låter kanske som en klyscha men det finns inget härligare än när en kille ler, ju oftare desto bättre!

7. Ha en bra personlighet. Utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan en glans. Skulle aldrig funka ihop med någon som endast har utseendet. Har träffat alldeles för många sådana och det är just dem som inte är någonting att ha.

8. Idrotta. Det är alltid kul när man har någon som spelar en sport, eftersom det för det första visar att det finns någonting man brinner för. Även för att det betyder att man får lite distans från att träffas varje dag (jag klarar inte av sånt) då han inte har tid varje dag. Och som ett litet plus i kanten så får de flesta som idrottar snygg kropp höhö.

Kommentera

Publiceras ej