Hej på er!
Är fortfarande inte på något strålande humör precis, kunde inte sova inatt. Låg mest och stirrade in i väggen och snyftade min kudde blöt. Somnade nog runt halv två snåret så imorse sov jag bort NO lektionen. Egentligen ville jag bara ligga hemma och dra täcket över huvudet och tänka.. men då hade det känts ännu värre nu. Som tur är har jag Lina och Emma  som en del av min vardag fem dagar i veckan, man kan inte gå en hel dag med dem två utan att skratta - hur ledsen man än är innerst inne. Kärlek till er två.

Prövade nyss mina gamla ridkläder, jag slutade ju för två år sedan och imorgon ska jag och Emma upp och kolla när en grupp rider. Vi kanske ska börja där snart. I vilket fall som så kunde jag ha mina två år gamla skor (strl. 35), dem satt som en smäck.. mina fötter har alltså inte växt alls sen dess. Och schapsen funkade och även min gamla ridjacka. Och det var med nöd och näppe jag fick igen ridbyxorna, men det gick tillslut. Haha men ridvästen, den sa tvärstopp över tuttarna, kom fan inte ens halvvägs. Har gått från inget till ja.. som dem är nu på två år. Haha lite kul när jag tänker efter, min kropp har förändrats en hel del kan jag säga!

Kommentera

Publiceras ej