Hej på er!
Hoppas allt är fin fint osv osv, här är det typ som igår. Är förkyld och känner mig lite hängig men det stoppar mig inte från att festa ikväll. Jag har fan lov de är lika bra att ta vara på det och njuta, jag har inte tid att vara sjukis. Emma sov hos mig igår och hon somnade runt tolv snåret medans jag låg vaken till typ ett och vred mig. Kunde verkligen inte sova pga värmen och min snoriga näsa. Vaknade runt halv åtta och var jätte trött så jag gick och la mig i soffan för att titta på Disney Channel. Sedan kom Emma upp och vi gjorde oss iordning för att dra hem till henne.

Nu har vi ätit middag och jag har redan tagit två glas vin, så jag är förberedd. Får hoppas det här blir en bra kväll, men hur är det man säger: Det blir vad man gör det till? I vilket fall som så är det den kör jag på! Vi hörs.

Kommentera

Publiceras ej