Tjabba tjena hallå!
Hoppas eran dag har varit bra? Min har varit helt okej, började med att fixa G/VG i musik och efter det så fick jag veta att jag sänkt mig från MVG till VG i spanska men det gör mig inget. Jag kommer igen i 9an! Resten av skoldagen gick väldigt fort, idrotten flöt på som vanligt när man han är en snygg idorttslärare. Han måste hänga med upp till Gröndal i 9an annars blir jag deprimerad! Sista lektionen hade jag NO prov som gick hyffsat bra, är inte så insatt i skolan längre! Nu sitter jag på nålar och längtar så in i tusan på att sjunga Summer Of '69 på skolavslutningen och sedan fira att det är sommarlov med mina vänner på kvällen. Klä upp sig snyggt och bara dansa gärnet. Jag är så taggad att det är läskigt!

Följde med stumpis hem efter skolan och åt där. Vi satt vid datan och pratade lite, allt mysigt med henne! Nu ska jag snart sätta på en film och mysa lite för mig själv, vet inte riktigt vilken det blir men det visar sig säkert. Vi hörs imorgon eller lite senare. Ha en bra kväll allihopa!

1 kommentarer

jag gillar dig...............

31 May 2010 20:15

hej nu är det så att jag såg dig och adam för någon dag sen i centrumm och jag undrar det ALA minna komppisar undrar,är ni T-S-M igen??????????????

SNELA SVARRRRRRRRRRRRRAAAAAAA!vore grymt thacksamm för jag elskar dig och din bloggisploggisnoggisloggis

Kommentera

Publiceras ej