Det nya året firades hemma hos Emma och sedan drog vi till centrum vid 12 för att träffa folk.

Fotograferade litegrann med nya kameran som jag fått i julklapp och umgicks med Adam

Emma jag och pappa åkte till Åre och åkte skidor i Januari och det var grymt roligt. Förhoppningsvis så blir det en repris år 2011, fast framåt Mars

Februari/början på mars och pappa köpte en ny kamera och köpte fler objektiv = jag fotade mer och började tycka att det var urkul

I mars fyllde jag 15 bast och blev byxmyndig och moppemyndig, jag blev en stor tjej


Två dagar efter min födelsedag samlade jag ihop ett tjejgäng och hade middag hos min pappa, vi körde spel och åt Tacos. I slutet blev det lite tjaffs men i största helhet var det en mysig kväll
Den 29:e April tog det slut mellan mig och Adam men vi är fortfarande bra vänner - tur nog!



I slutet på Maj konfirmerade jag mig äntligen efter att ha gått på konfa sen hösten innan

Sedan började sommaren och redan dagen efter skolavslutningen började jag jobba bl.a. med Adam. Mitt sommarjobb var det skönaste någonsin och ska söka där i sommar igen

Det blev en hel del hängandes på Nicksta med massa folk, och det var väldigt mysigt men i slutändan så blev det ändå lite långtråkigt

Pappa åkte bort i två veckor och Emma bodde hos mig mer eller mindre, blev lite krökandes

Eftersom hon bodde hos mig så träffades vi nästan varje dag och vår vänskap växte oerhört

Jag var dum och fick för mig att blondera (aka. förstöra!) mitt hår totalt. Hatar mig själv för detta än idag.. därför ska jag byta hårfärg helt och hållet efter nyår

Ibland hände det även att jag följde med mamma, Uffe och Alva ut på sjön. Här var även Frida med och vi tog en hel del galna bilder och pressade i solen

Umgicks som sagt en hel del med Emma, Rasmus och Adde och ibland var vi hemma hos Adde - som denna gång då vi badade pool och hade det allmänt mysigt

I slutet på sommaren så samlade vi ihop "konsumeliten" och festade, men det förde oss inte samman igen. Tråkigt kan man tycka, men livet går ju vidare

Skolan började igen och eftersom vi bytt skola hade vi friluftsdag för att lära känna dem andra bättre och för att komma igång

Klassen började kännas bättre och jag tror alla visste att det här var sista året tillsammans och det var lika bra att göra det bästa av sitsen. We're all in the same boat

I September fick jag och Alva våran vilja igenom och familjen fick en ny medlem, kissen Sudden. Han är döpt efter hockey spelaren Mats Sundin och är världens snällaste

Vart även en hel del festandes under hösten, bland annat i Västerhaninge hos Samira

Jag, mamma, Matilda och Uffe tog en weekend trip till London, hur mysigt som helst var det

Började umgås mer med Elin och Fanny och Elin var världens snällaste och lät mig och Emma provrida hennes ponny (till vänster) för att se om vi ville återuptta ridningen - vilket vi båda vill och ska.

Sedan började det närma sig jul och vi bakade en hel del julgodis och annat gott

Julafton firades som alltid - hemma hos mormor - med dem närmaste. Alltid lika mysigt

Var inne med Lina på mellandagsrean och shoppade lite små skit - fast i år sög den ganska hårt

Ganska lång årresumé men nästa år ska bli ännu bättre!

Kommentera

Publiceras ej