Hejhej!
Förlåt att jag inte skrivit på hela dagen men jag har knappt visat mig inomhus någonting. (1 timma hit eller dit). Ganska kul faktiskt, att vara helt oberoende av allt.. bara få njuta. Åka moppe = njuta. Vi har varit ute och kört på Torö och tillbaka.. fått se döden i vitögat - eller inte vi men en viss Marcus - och bara känt vinden i håret. Har det varit roligt? Hur kul som helst. Modig som jag var har jag både filmat och fotat, så nu har jag lite bilder att lägga in. Jag och Adam åt med mamma och dem på Rotundan och sen blev det moppeåkning + haning in the hamnen.. och nu sitter vi här och muppar oss. Sagan om Konungens återkomst spelas på 3an, vi ska väl kolla på den och äta lite godis. På en söndag jag vet?! Det kostar att ligga på topp men det får vi bortse ifrån! Good night =)














Lilla systers stora kärlek. Där har vi något gemensamt!


2 kommentarer

Anonym

31 Aug 2009 18:43

vad är detr för röd grej på din hals?

joss

31 Aug 2009 21:56

Sv: Lekte lite med dammsugaren.. ofrivilligt dock! ;)

Kommentera

Publiceras ej