Denna dag har gått så långsamt, men ändå tycker jag att jag har hunnit med så mycket. Vaknade redan halv nio imorse, alldeles klarvaken. Drog till Haninge med Sofie och Fanny och köpte det sista inför resan. Kom hem, fikade med mormor och mamma och tog mig sedan till gymmet för ett sista benpass. Fick bra kontakt och var helt slut efteråt så det kändes bra. Hem och duscha och göra mig klar för att sen åka till thaien med Emma och hämta mat, därefter hem till pappa för att umgås en stund och säga hejdå. Alltid lika jobbigt. Sen åkte vi och tankade min bil som Emma har fått äran (hehe) att köra medans jag är borta och sen åka till Ica för att köpa färdkost till Arlanda. 

Sen la vi oss framför en film efter att jag - för tioende gången på två dagar, packat om min väska. Och nyss drog hon. Det känns så skumt för vi har aldrig varg utan varandra i mer än en vecka? Vet inte hur det här ska gå haha.. Ska försöka ta en powernap och sedan ska jag kolla igenom min väska igen. Det är ju inte nog med att jag avskyr att packa, men att packa när man inte vet hur mycket man ska shoppa, det är ju fan omöjligt?! Känns som jag har med mig alldeles för mycket saker.. Blir tokig.

Än så länge är resefebern rätt lugn, har sagt att jag vill köra in till Arlanda så jag håller mig vaken och har något att tänka på, för då är det större chans att jag somnar på flyget sen. Så nu säger hejdå och nästa gång vi ses är jag troligtvis i staterna. 

Och om det nu - God forbide - skulle hända något: till alla mina vänner och de jag håller av: jag älskar er! 

1 kommentarer

Anonym

26 Feb 2015 10:31

Skulle du inte åka med Emma ?

Kommentera

Publiceras ej