Då var det fredag och dags för jobb! Vaknade imorse och kände mig helt slut, trots att jag sovit närmare nio timmar. När jag väl gick upp började den rinna ur näsan så det verkar som jag åkt på en förkylning. Har verkligen inte tid att bli sjuk så jag får se till att klä mig varmt nu.

Sitter iallafall och dricker mitt morgonkaffe framför Nyhetsmorgon. Har typ blivit mitt nya favoritprogram haha. Kommer verkligen sakna svensk tv när vi åker. Annars har jag inget speciellt att berätta. Ikväll jobbar jag mellan 15.30-22 och sedan blir det som nämnt i tidigare inlägg dubbelpass hela helgen. Efter denna helg är det faktiskt bara två stycken jobbhelger kvar?! Känns helt galet. Vi lär nog inte höras så mycket i helgen, så ni får ha en trevlig helg oavsett om ni jobbar eller är lediga!

Kommentera

Publiceras ej