Tisdag då och snart har halva veckan gått. Idag är det bara en månad till jul och ännu mindre tills jag slutar. Haha orkar inte vad jag längtar.

Har som sagt vart ledig i två dagar nu, mår redan bättre. Förkylningen har övergått i lite mer torrhosta nu, men i övrigt känner jag mig piggare. Har dock tränat både igår och idag, vilket jag egentligen borde låtit bli då jag känt hur halsen sagt ifrån. Kan liksom inte låta bli. Är så nära nu och jag vägrar skippa gymmet, älskar det.

Umgicks iallafall lite med Fanny och Walter idag. Sen tränade jag och Emma lite ben. Blev ett lättare pass, men hellre ett än inget alls. Köpte med mig ett nytt nagellack och massor av naturgodis hem. Har haft cravings i veckor nu. Nu har jag dock proppat i mig nästan hela påsen och är istället äcklad haha. Annars är allt som vanligt. Nu är det jobb fram till och med fredag, sen ska jag bannemig ta ledig helg. Det ska firas med bio (troligtvis) och julbord. Kanske en utgång med, men isåfall blir det en lugn sådan.

Så ja, nu vill jag bara att denna vecka ska rulla på så jag kan få helg någon himla gång haha.

Kommentera

Publiceras ej