Ligger och myser i min säng. Försöker hålla mig vaken hela PH ikväll då jag tycker det börjar bli spännande igen, men ögonen svider rätt bra.

Jobbade dag igår och idag. Trots två ganska lugna arbetsdagar är jag ändå helt slut. Är så fysiskt och psykiskt utmattad. Stressen kommer över mig hela tiden och i söndagskväll kunde jag inte somna pga alla tankar. Låg och vred på mig och fick sura uppstötningar, var helt säker på att jag där och då åkt på magkatarr. Vilket jag inte har tid/råd med. Och då blir jag såklart ännu mera stressad haha. Det är en förbannat ond cirkel det där.

Annars då? Tränar, jobbar och sover är vad jag gör just nu. Är så råpank tills lön att jag inte ens har råd att köpa en lunch innan den 25:e haha. Var seriöst inte ens såhär pank när jag enbart levde på studiebidrag? Så ja, denna helg blir lugn den med. Jobbar dessutom fre-sön varav två 15-timmarspass, behöver dessa pengar mer än något annat. Men imorgon och på torsdag är jag ledig, vilket är jätte skönt. Behöver sömnen och att få stressa ner.

Imorgon kommer dessutom min kära vän Mikaela hem så henne ska jag och Emma träffa imorgon. Saknat henne enormt mycket! 

Kommentera

Publiceras ej