Eftersom det vart ganska lugnt i mitt liv de senaste dagarna - har i princip bara tagit det lugnt - så har jag inte heller skrivit något.

Men idag har jag iallafall något att skriva om. Min lillasyster fyllde nio år idag så jag har mest umgåtts med henne, dansat till Just Dance och kört Wii Sports. Faktiskt riktigt kul och bra motion med tanke på hur vädret sett ut exakt hela dagen, och typ hela veckan om man ska vara petig..

Idag stod även hoppning på schema i stallet, blev Julia som vanligt. Gick inte alls särskilt bra förra gången jag hoppade henne men jag tänkte att vi har fått bättre kontakt nu och att det kanske skulle vara enklare då. Jag kan säga att jag faktiskt gjorde min absolut bästa insats idag när det gäller att hoppa. Alla språng satt som dem skulle och jag var följsam istället för att bli för obalanserad som vanligt. Kände verkligen själv att det var kul idag, vilket jag aldrig gör annars. Hade till och med velat hoppa högre och det händer nästan aldrig. Fick dessutom höra att det såg bra ut av min ridlärare och att jag gjort framsteg så jag är verkligen nöjd! Får hoppas att jag tar med mig det som kändes bra nu tills nästa vecka så att jag kan fortsätta i samma riktning.

Just nu ligger jag och tittar på Stars Wars. Har aldrig förstått mig på dessa filmer men har faktiskt sett alla hittills som dem går på TV6 nu på kvällarna. Jag ska inte ljuga, dem är ganska spännande faktiskt. Även om jag inte förstår något haha. Han som spelar Anakin Skywalker är dessutom så snygg att det blir värt att se på.. 

Kommentera

Publiceras ej