Tänkte bara berätta att jag, eller vi, lever. Även fast båtresan var rätt hemsk och guppig och en av oss blev riktigt dålig. Nämner inga namn haha.. ;)

Vi var framme vid Fannys hus vid ungefär fyra och då gjorde vi "middag" och kollade på HP. Sen spelade vi kort och därefter testade vi min sminkning jag ska ha på lördag. Blev svinbra! Sen började vi glo på Signs, slutade med att bara jag och Becca kollade. Sen gick vi och la oss. Imorse väckte äckelungarna mig och så åt vi frukost och drack kaffe. Skit mysigt! Nu har vi kollat på HP och fången från Azkaban och efter den ska jag och Fanny ta en promenix/kanske springa. Får se vad latmasken orkar!

Ikväll kommer Matilda och Sofie hit så då är hela wolfpacket/crewet/gänget samlat. Så då tänkte vi äta tacos och bara mysa. Får se när vi hörs igen, ha det toppen!

1 kommentarer

Anonym

03 Nov 2012 20:42

Testade sminkningen inför halloween? Du var helt normalt sminkad + 2 ränder på kinderna? Var det så avancerat?

Kommentera

Publiceras ej