Hej folket!
Hoppas allt är bra med er, för här är det inte direkt jätte bra. Har super ont i magen och mår illa, med andra ord.. jag har mensvärk haha! Säkert jätte intressant för er att veta meeen aja. Kom in för en liten stund sedan eftersom jag hjälpte mamma att skotta bort en massa snöslask och is från vår framsida. Skit jobbigt var det, men bra för mina taniga små armar att få jobba lite! Vaknade runt 8 imorse men somnade sedan om till kvart i 11 då jag vaknar av att Alva stampar runt på övervåningen, dvs. omöjligt att kunna sova/somna om. Bara att gå upp alltså. Nu ska jag göra mig iordning och sedan ska jag dra med till nya huset och hjälpa till att tapetsera, tror jag? Jätte kul start på lovet men det kommer att löna sig för jag kommer få en snygg fototapet i mitt rum som jag gillar grymt mycket. Längtar jätte mycket efter att flytta även fast det verkar som om det kommer dröja ett tag. Har tröttnat på det här stället. Och jag har ett litet rum som är en garderob så det får plats en massa nya kläder OCH skor!! Och det hoppas jag kommer införskaffas efter min birthday som är om bara 12 små dagar! Plus att jag får en egen balkong så jag kan smita ut om kvällarna hihi. Skämst åsido för er som inte fattar. Men vi lär väl ses lite senare antar jag, det är ju lov nu som tur är så man har massa tid! I love it. 

Kommentera

Publiceras ej