Tänkte precis börja detta inlägg med att skriva att jag ligger i sängen. Kom då på att det är så jag börjat mina tre senaste inlägg så jag hejdade mig själv haha. Men jag ligger faktiskt i sängen.

Idag är det fredag, vilket för många innebär helg - men inte för mig som har ett jobb där vi behövs även lördag och söndag. Vaknade upp tidigt imorse och Emma och jag åkte till gymmet straxt före tio. Jag körde rygg och avslutade med mage (var helt död) och Emma körde biceps och mage så vi tränade separat idag. Kan vara ganska skönt det med när man får gå in i sin lilla bubbla med musik i öronen. Så nu är jag färdigtränad för denna vecka eftersom gymmets öppettider inte matchar med hur jag jobbar i helgen. Tyvärr. Men tar nog en promenad efter jobbet imorgon om vädret tillåter.

Ikväll jobbar jag och Emma ihop, vilket blir kul för det händer inte särskilt ofta. Jag blev uppflyttad till bara dag imorgon  (tur det åtminstone är fler timmar på dagen än kvällen), så då jobbar vi också tillsammans. Kul! Med andra ord blir denna helg lugn, men det är inte mig emot. Innan jag börjar ska jag planera nästa veckas träningsschema och kolla upp lite nya övningar för att fördriva tiden haha.

Ni får la ha en trevlig helg allesammans.



Kommentera

Publiceras ej