Ännu ett blogginlägg från min fantastiska säng haha. Har bloggat några dagar i rad nu, kommer inte ens ihåg sist det hände. Men lär nog bli avsaknad av riktiga inlägg denna helg eftersom jag jobbar, så jag kompenserar för det nu.

Idag har vart en lång men lyckad dag. Vaknade redan 8 imorse så straxt efter nio åkte jag till gymmet och körde bröst och biceps. Jätte skönt pass som gick fort och var alldeles lagom för att vara det första på länge. Plus att jag har träningsvärk överallt redan så hade väl lite svårt att ta ut mig helt utan att gny av smärta haha.. Efter åkte jag hem och gjorde mig iordning för att åka till Farsta. När vi kom tillbaka till Nynäs tog vi den andra Twinrix-sprutan och sen umgicks vi hos Fanny en stund och lekte med Walter. 

Nu kom jag hem för ca. En timma sedan efter att ha spenderat kvällen hos pappa. Vi åt middag och pratade om min och Emmas resa halva kvällen. Han är minst lika exhalterade som vi är. Brukade ju vara mormor jag pratade med om ämnet men jag ver att hon lyssnar. ❤️

Imorgon är det dags att påbörja jobbhelg som består av jobb 15.30-22 imorgon, 07-22 lördag, och 15.30-22 på söndag. Så med andra ord behöver jag sova, upp till gymmet imorgon efter frukost. Godnatt! 

Han är så söt lille Walter! 

Kommentera

Publiceras ej