Torsdag, och en dag kvar till helg. Med andra ord två arbestspass kvar tills helg. Känns fantastiskt skönt, även om jag tycker denna vecka gått väldigt fort.

Igår var en rätt tuff dag. Kände mig lättretlig och trött på allting. Ville bara lägga mig under täcket och vara ifred resten av dagen. Troligtvis pga att det var fem veckor sedan mormor försvann igår, och det känns fortfarande lika overkligt, och jag saknar henne fortfarande lika intensivt. 

Tog mig ändå till gymmet med Emma under morgonen. Hon körde ben och jag körde bröst, triceps. Avslutade med 15 min på löpbandet i rask takt. Var så trött efter att jag knappt orkade styra bilen haha. Åkte hem, duschade, åt lunch och åkte till jobbet. När jag väl var hemma igen tittade jag på PH.

Imorse vaknade jag straxt efter 8.30 och låg och drog mig i sängen. Gick upp, åt frukost och drog till gymmet. Älskar att jag äntligen hittat motivationen, även om det är för sent för att hinna fixa drömkroppen tills vi åker. Körde iallafall ett sjukt svettigt och bra benpass, där jag avslutade med 20 min på crosstrainern. Var helt slut efter.

Nu är jag hemma och ska åka till jobbet om lite mer än en timma. Jobbar dag imorgon och sedan blir det nog gym. Blir troligtvis en lugn helg, ska till Ikea på lördag och samtidigt passa på att titta ut en backpacker ryggsäck och en kamera som skall införskaffas tills vi åker. Igår fixade jag försäkring som ska gälla tills juni. 

Försöker lösa en sak varje dag, blir så nervös av att inte ha allting avklarat - fast det är ett par månader kvar. Men nu när tiden verkar gå så väldigt fort så blir jag ännu mer nervös att vi ska stå där på den stora dagen D och ha glömt något. Måtte det inte hända!

Kommentera

Publiceras ej