Vaknade straxt efter nio imorse och kände mig äntligen utvilad! Vilken känsla det är alltså.

Åt frukost i lugn och ro och tog mig sedan till gymmet. Körde ett tungt benpass och avslutade med 30 minuter på löpbandet. 2 timmar tog det och jag var helt slut efter, men på ett skönt sätt. När jag kom hem valde jag att mäta/väga mig igen, något jag gjorde precis när jag började träna den 2/9. Det är ca 3 veckor sedan. Men blev besviken över resultatet. Att jag gått upp i vikt var jag inte förvånad över för jag går ju upp i muskler, men det har knappt hänt något måttmässigt vilket det faktiskt borde gjort. Åtminstone lite grann. Men ja, det gäller att inte tappa motivationen nu utan bara fortsätta som jag gjort - då kommer resultaten komma.

Efter att jag duschat åkte jag och Emma till centrum för att fixa lite grejer och sen åkte vi hem. Jag, mamma och Alva bakade bullar. Har vart sugen på det så länge och det var så gott haha! Så dem bullarna har vi mumsat på till filmen: Meet the Millers och så har jag provat mina nya bikinis från Nelly. En av överdelarna är så jäkla tuff och jag längtar efter att få använda den i Asien sen. 

Imorgon ska jag åka med Fanny och lille Walter till Farsta och veterinären efter klockan 13. Men nu ska jag kolla på PH som jag somnat ifrån de två senaste dagarna! Sov gott.

En del av min nya bikini, den är så tuff alltså. Men rätt haha.. Inte jag så att säga?
Lekte med GoPro:n nu på kvällen, vill bara få en ordentligt chans att använda den NUUUUU! 😍

Kommentera

Publiceras ej