Då var ännu en helg över och det är måndag igen. Inte mig emot, jag har vart ledig idag och dessutom fått en hel del gjort under helgen - trots jobb. Igår rensade jag, storstädade och möblerade om i mitt rum. Fattar inte hur en människa kan samla på sig så mycket skit? Är fortfarande inte helt nöjd med hur rummet ser ut men det här är definitivt bättre än det var innan. Så när jag var klar med allting med rummet så var det dags att åka till jobbet. Kvällen gick fort och plötsligt var jag hemma igen! Somnade gott i min säng och vaknade runt nio imorse.

Åt frukost och pratade en del med mamma innan jag gjorde mig klar att åka till gymmet. Körde ett riktigt svettigt benpass på nästan två timmar och när jag väl var klar så skakade mina ben. Bästa känslan faktiskt, särskilt efter ett benpass! Kom hem, gjorde en omelett och drack lite kaffe. Sedan satte jag igång med min garderob. Har dragit ut på det så länge, den har vart så full med skit att jag knappt orkat gå in i den. Så nu har jag rensat två proppfulla papperskassar. En som ska slängas och en som ska ges bort/lämnas in. Trots att jag rensade är den fortfarande full, men den är åtminstone organiserad haha. 

Nu är det bara lite kvar att fixa sedan har jag gjort det mest drastiska innan jag åker. Nu ska jag inte köpa massa skit som ändå inte används fram tills vi åker. Bara träningskläder och bikinis haha. 

Tog inga förebilder men detta är resultatet av en mycket mer organiserad garderob (även om det kanske inte ser ut så på bilderna..)

Kommentera

Publiceras ej