Tänkte för skojs skull - och för att jag inte har ett dugg att göra - skriva upp tio saker jag tror att jag kommer att sakna på resande fot i vinter/vår. Alltså inte självklara saker som familj och min säng då. Så får vi se om några månader hur väl det stämmer överens med vad jag verkligen saknar. Okej, here we go:

1. Att kunna dricka kranvattnet
2. Att kunna ringa/smsa och använda sin mobil obegränsat
3. Svenskt godis och Marabou
4. Svensk TV
5. Kylan, ja, ni läste rätt. Jag tror jag kommer gnälla på värmen både en och två gånger.
6. Kollektivtrafiken och att kunna ta sig överallt lätt
7. Tryggheten i lilla hålan Nynäshamn
8. Alla ofarliga djur som tyvärr är farliga utomlands haha. Som typ ormar eller maneter som inte dödar en på någon sekund..
9. Pengarna och att inte behöva omvandla för att veta vad något kostar.
10. Pappas köttfärssås och spaghetti

Kommentera

Publiceras ej