Så var denna jobbhelg förbi och det är redan snart tisdag. Blev en lugn helg, åkte hem och sov efter fredagspasset och på lördag kväll svängde jag bara förbi födelsedagsbarnet Fanny på något glas vin sen åkte jag hem och sov. Vi ska fira henne mer ordentligt på fredag! Söndagen var vi bara två pers så det blev lite stressigare men jag och Sanna gjorde det bra ändå faktiskt. Var rätt trött när jag kom hem så såg bara klart Wallander med mamma och Uffe och sedan somnade jag gott i min säng!

Idag har jag vart ledig. Gick upp hyfsat tidigt, åkte och tränade och drog hem och duschade. Sen satte jag på en film och satt och läste på om Kambodja och vart man ska bo/bästa och billigaste sättet att ta sig dit. Eftersom det - troligen - blir vårt andra resemål på resan vill jag vara lite varse om vad det är för land så att säga, och vad man inte bör missa! Men nu är jag lite mer inlärd om hur det fungerar med visum och sådant. På kvällen nu var min morbror och hans sambo här och åt middag samt fikade med oss. Dem gick nyss och nu har jag slagit mig till ro i sängen framför Veterinärerna. Ska snart krypa ner, imorgonbitti vankas jobb!

Kommentera

Publiceras ej