Skrev ett inlägg i torsdags eller fredags men då buggade blogg.se och inlägget kom aldrig upp. Så då orkade jag helt enkelt inte!

Iallafall. Ny vecka, nya tag! Var en väldigt lugn jobbdag idag och imorgon jobbar jag bara till 13 eftersom lilla mormor ska urnsättas imorgon. Det sista steget i hela den här långa processen,  på ett sätt är det skönt men på ett annat är det fruktansvärt jobbigt. Men nu har jag snart ett ställe där jag kan "hälsa på" henne. ❤️

Annars ska jag egentligen inte göra något speciellt. Sålde bilen i fredags och nu är jag billös men också några tusenlappar rikare så sparade undan nästan allting på resekontot, och resten "gav" jag mig själv för att jag inte unnat mig någonting på länge. Så på onsdag/torsdag när jag är ledig ska jag ta mig in till stan och göra av med lite pengar. Because I'm worth it. Haha nej, men jag behöver något glädjande material efter morgondagen.

Annars jobbar jag i helgen. Pappa och Fanny fyller båda år på lördag och pappa blir 60 år, så det är sjukt stort! Tyvärr jobbar vi båda så varken Fanny eller pappa kommer att kunna firas i helgen utan det får bli helgen efter det.

Kommentera

Publiceras ej