Mitt liv är trist. För att underhålla mig fyller jag i tråkiga blogglistor. Åtminstone en halvtimmas distraktion!

SENASTE:

1. Dryck: Kolsyrat vatten

2. Telefonsamtalet: Min pappa

3. SMS: Emma

4. Sång du lyssnade på: Seinabo Sey - Hard Times

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Dejtar inte men ja jag har träffat samma person mer än en gång
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet
8. Varit kär: Ja

9. Förlorat någon speciell person: Tyvärr

10. Varit deprimerad: Lite

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja flera gånger i soffan

 

 DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Grå

13. Vit

14. Svart 

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja det kan man nog säga

16. Fått ditt hjärta krossat: Nej inte krossat, det skulle vara en överdrift

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Massor

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Inte ännu

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Typ

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Jo någonting har jag säkert hört

21. Kysst en kompis: Hm.. Ja

 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Hahaha oj, MSN 

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Två eller tre

24. Har du några husdjur?: Två katter

25. Vill du ändra ditt namn: Nej nu är vi sams jag och mitt namn

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Den senaste firade jag på Miami Beacv och den innan söp jag säkert på

27. Vilken tid vaknade du idag: 05.40...

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov som en stock

29. Någonting som du längtar till: Att få lämna denna stad, kvävs

 

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Oj, en del små beslut som faktiskt blev till stora förändringar

32. Vad lyssnar du på just nu: Ingenting, Mig äger ingen går på tv så jag tittar på den

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja 

34. Vad gör dig irriterad just nu: Att vissa killar är så svåra att förstå sig på

 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Josefin Strandberg

37. Singel/upptagen: Singel

38. Stjärntecken: Fiskarna

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: Svandamsskolan/Gröndalsskolsn

41. Gymnasie: Nynäshamns Gymnasium

42. Högskola: Återkommer när jag vet

43. Hårfärg: Blondt med en grov utväxt

44. Långt eller kort: Superkort

45. Längd: Ungefär 1,60

46. Vad gillar du gällande dig själv: Haha hemsk fråga, finns säkert något men idag är ingen sådan dag

47. Piercings: öron och navel

48. Tattoos: Aa en, yolo liksom

49. Höger eller vänster: Högerhänt

 

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Gills när jag tog ut en krok ur foten? Det tycker iallafall jag

52. Piercing: Öronen

53. Tatueringen: You Only Live Once (ja jag vet.. Magaluf)

54. Bästa vän: Mikaela

55. Sporten du spelar: Ridning

56. Husdjur: Hamster

57. Vaccination du minns: Säkert någon vid födsel

58. Konsert: Britney Spears

60. Alkohol du drack: Cider var det säker

 

JUST NU:

61. Äter du: Ingenting

62. Dricker du: Ingenting

63. Är du på väg att: Göra klart denna lista, sen titta PH

64. Lyssnar du på: Fortfarande ingenting

65. Väntar du på: Att det ska bli helg

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Ja

67. Vill du gifta dig: Jag tror det

68. Karriär i åtanke: Helst typ kommunikatör/manager

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon

70. Kramar eller pussar: Pusssr

71. Kortare eller längre: Längre

72. Yngre eller äldre: Äldre

73. Romantisk eller spontan: Kan ej välja, spontant romantisk!

74. Snygg mage eller snygga armar: Armar (är säkert den enda i världen som tycker detta)

75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

76. Känslig eller inte: Om det bara finns antingen eller så känslig. Avskyr okänsliga människor

77. Ragg eller förhållande: Just nu, ett intressant och roligt ragg 

78. Bråkstake eller tveksam: Tveksam isåfall

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Ja

80. Gjort något sjukt spontant: Ja men mer förut

81. Tappat glasögon eller linser: Har varken eller

82. Haft sex: Kanske

83. Krossat någons hjärta: Det hoppas jag inte men ja kanske

84. Har någon krossat ditt hjärta: Har fått det smashat i en betongvägg både en och två gånger

85. Har du blivit arresterad: Nej faktiskt inte

86. Dissat någon: Ja 

87. Gråtit när någon dött: Ja

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja

 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Oftast

90. Mirakel: Känns för religiöst för mig

91. Kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek 

92. Himlen: Nej men jag hoppas man hamnar på någon fridfull plats när man dör

93. Tomten: Haha

94. Att kyssas på första dejten: Självklart

95. Änglar: Men nej

 

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Usch aldrig

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Inte ens som liten 

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja annars tappar jag fan tron på människan

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina nära och kära

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: I swear I told the truth and nothing but the truth, so help me God!


Kommentera

Publiceras ej