Hallå där!
Snart är denna helg över och jag har snart avverkat 28 timmars jobb denna helg! Jobbade dubbelt igår, som tur var så hade jag bra kollegor att jobba med (däribland Emma både lördag och söndag), så det har gått bra ändå. Det gör otroligt stor skillnad vilka man jobbar med alltså.

Idag slapp jag jobba dubbelt så jag börjar inte förnst 15.30 idag. Jobbar till 22 och sedan är jag ledig imorgon. Ska hinna med att träna och åka en sväng till Haninge för att köpa födelsedagspresent till min lillasyster som fyller år på lördag. Kanske också ska titta ut något till halloweenfesten, men vi får se om det jag vill ha finns där. Annars idag vaknade jag runt 9.30, en timmas extra sömn gjorde faktiskt stor skillnad. Känner mig utvilad och efter ett dubbelpass så är det en underbar känsla. Så idag har jag iprincip tagit det lugnt, funderade först på att träna innan jobbet men sedan bestämde jag mig för att min kropp behövde vila idag med. Har som vanligt mest googlat på olika länder i Asien och hotell osv, vet ej varför jag gör det då vi bestämt att vi ska vara spontana och inte boka så mycket innan pga stressen som blir när allting ska ske efter ett schema.. Men kan inte låta bli, är ju så förbannat kul och intressant.

Att läsa på om de olika länderna är ju bara klokt så man vet vad man har att vänta sig men annars bör jag lära mig hålla fingrarna i styr haha.. 

Måttligt sliten selfie igår, the bags under my eyes are definitely not Chanel..

Kommentera

Publiceras ej