- Jag kan inte knyta ett par skor. Mycket på grund av problemet med mina händer, motoriken fungerar liksom inte. Det tar mig dubbelt så lång tid som någon annan.

- Ibland när jag sitter i bilen och jag blir förbannad över någon långsam bilist eller cyklist etc, så svär/pratar jag för mig själv. Känner mig lika fånig varje gång efteråt haha.

- Jag är sjukt rädd för spindlar. Var inte det när jag var liten, men nu tycker jag att dem är de äckligaste djuren som finns (dem och getingar USCH!)

- Jag har alltid drömt om att åka till Hawaii. Om jag nu ska gifta mig vill jag ha smekmånad där, alternativt gifta mig på en strand där. Dröm!

- Jag skulle aldrig kunna vara i ett förhållande med någon om det inte kändes 100% rätt. Om inte allt skulle stämma mellan oss så skulle jag bli osäker och då skulle det inte fungera.

Kommentera

Publiceras ej