Ligger just nu i min säng efter ett lugnt pass på jobbet och tittar på det lilla som är kvar av EMA's. Är lite deppig över att jag inte hann se Justin Biebers uppträdande men känner mig ändå stolt över att han vann Best Male och Best Collab (och i skrivande stund vann han även Best Look!), och därmed är den artist som vunnit flest EMA's. Mitt lilla fangirl-hjärta bultar lite extra hårt då haha.

Har med åren insett hur mycket jag älskar musikgalor. Jag menar musik + galor, bästa combon there is. Säger jämt att jag inte har en blekaste aning om vad jag vill jobba med men om det är något jag skulle älska att jobba med är det just galor som typ VMA'a, EMA's, Billboard och AMA's. Skulle kunna jobba med filmgalor också men är mer insatt i musiken. Kan komma på mig själv att tänka hur jag hade velat designa scenerna, vilka artister jag hade haft som hosts, vilka artister jag hade bokat och så vidare. Det känns som en långsint dröm men jag tror att jobba hos MTV skulle passa mig perfekt och jag hoppas att jag om 10 år kan säga att det är där, eller en liknande arbetsplats som jag jobbar på. Även om vägen dit skulle/kommer bli lång.

Kommentera

Publiceras ej