3 saker jag ser fram emot
→  Den sista arbetsdagen på mitt jobb, att få gå av på juldagen och festa arslet av mig. Perfekt avslut!
→ Obviously, våran resa! 
→ Att komma på vad jag vill bli så jag kan då börja plugga.
    

3 saker jag gillar
→ Mat
→ Gymmet
→ Att shoppa haha :)
  

3 saker jag inte gillar
→ Ärtsoppa
→ Jobbhelger 
→ Årets Paradise Hotel  

3 saker jag vill
→ Att det ska bli 27 december
→ Att jag ska lyckas någorlunda med träningen tills vi åker
→ Att mormor kommer tillbaka


3 saker jag borde
→ Hoppa in i duschen (kom nyss från gym)
→ Ta bort mitt gamla nagellack
→ Rensa ur min sminknecessär

3 saker jag kan
→ Grubbla på onödiga saker.
→ Kolla på OC om och om igen
→ Leka psykolog till mina vänner när deras liv krisar haha


 3 saker jag inte kan

→ Dansa

→ Hålla käften när jag blir arg

→ Välja filter på mina Insta-bilder haha
   

3 saker jag pratar om ofta
→ Resan
→ Vad f*n jag ska bli när jag blir stor
→ Mina kärleksproblem (eller bristen på ha-ha)

3 saker jag önskar mig
→ Pengar
→ En ny MacBook 
→ En LV Speedy

3 saker jag blir lugn av
→ Musik
→ Att gymma för mig själv
→ Prata med min pappa

Kommentera

Publiceras ej