Att vakna och inte vara bakis är nog bland det bästa jag vet haha. 

Den här helgen har vart lugn. I fredags efter jobbet så tränade Emma och jag och sen åkte jag hem till pappa för att bli bjuden på en otroligt god laxplanka. Han är så duktig min pappa. Sedan tittade vi på tv, innan nyheterna om Paris kom. Så rent ut sagt, jävla vidrigt, att sådana här saker ens händer. Det gör ont i mig. Så både jag och pappa blev uppe tills straxt efter två inatt för att följa hela dådet.

När man vaknade igår kändes allting bara grått. Jag menar, sådant här påverkar alla. Hela världen sörjer med Paris och det är verkligen så det känns. Man vet aldrig vad som kommer härnäst, kommer Sverige drabbas? Viktigt är att minnas att aldrig låta skräcken ta över, då det är precis vad de vill. Annars, umgicks jag med Emma och blev bjuden av hennes lilla familj på thaien innan vi åkte till Fanny och mös med henne och Sofie hela kvällen med ost och kex. Var hemma straxt innan ett inatt och somnade otroligt gott.

Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen. Längtar inte, men vill ändå att veckorna bara ska gå FORT!

Kommentera

Publiceras ej