Sitter i soffan och dricker kaffe framför Nyhetsmorgon. Det kändes så skönt att få sova ut imorse, älskar verkligen att starta en ny vecka med en ledig dag. Lite kort om idag då: Ska ta bussen till gymmet runt elva och sedan när Emma slutar jobbet vid ett då ska vi åka in till Stockholm och hämta våra pass och (förhoppningsvis) godkända visum, som vi lämnade vid ambassaden när vi ansökte! 

I helgen så jobbade jag som sagt, skulle enbart jobbat dubbelt på lördagen, men med tanke på det lugna schemat så kände jag att jag lika gärna kunde ta mig an hela söndagen också. Så nu har jag jobbat en hel helg och kände mig lagom trött igårkväll när klockan närmade sig 22. Nu är det endast tre stycken jobbhelger kvar tills vi slutar. Det känns helt galet och blir bara mer verkligt för varje dag. Nu börjar både vänner, kollegor och "kunder" på jobbet att påpeka hur kort det är kvar. Känner hur nervös jag blir av blotta tanken. 

Nu ska jag snart göra mig klar och packa väskan till gymmet. Måste bli benhård nu, slarvade massor med kosten i helgen när jag jobbade så mycket! Skärpning.



Kommentera

Publiceras ej