Snart fredag och jobbhelg. Det här har verkligen vart en seg och tuff vecka. Emotionellt tuff för att mormor fyllde år i veckan och för att jag utsatt mig själv för prövningar av vad mitt psyke klarar av. Ibland tycker jag att jag är så förbannat stark men när det väl kommer till krita är jag väldigt svag på just den här punkten.

Utöver det gör jag inget speciellt just nu. Försökte ändra om i min kost lite, skippar bröd och äter mer protein. Skulle inte direkt kalla det en deff utan som sagt snarare en förändring. Ska dessutom ha en så kallad "vit månad" utan alkohol, ska bli väldigt skönt då jag misstänker att december blir desto livligare. Tränat har jag gjort i princip som vanligt, gick en promenad hem från gymmet igår för ovanlighetens skull. Något som jag däremot gjort otroligt mycket denna vecka är att jag sovit. Jag har seriöst gäspat och sovit konstant. Är inne i en period när jag sover sämre på nätterna och sover på dagarna istället, vilket är det dummaste man kan göra. Ska försöka bryta den ovanan så snart som möjligt.

Som sagt, annars har jag INGET kul att berätta alls haha. Denna månad blir förhoppningsvis lugn. Behöver stabiliteten i mitt liv just nu. I helgen jobbar jag dubbelt på lördag så vi får se om vi hörs på måndag eller så!

Kommentera

Publiceras ej